About Me

Followers

τι με εμπνεει...



Saturday 29 January 2011

Καλλιτεχνικές ανησυχίες #25

My little watermelon tree

Το δεντράκι της Σοφίας (το θυμάστε από εδώ?) βρήκε τη θέση του στο χώρο της. 


Δεν έχω να προσθέσω κάτι, νομίζω αρκεί η περιγραφή που κάνει μόνη της! 
"Το δικό μου δενδρίλιο είναι μικρό και παιχνιδιάρικο..σαν εμένα δηλαδή!(όποιος έχει αντίρρηση να σωπάσει). Έκανε ταξίδι στα σοκάκια ενός παρισινού καμβά. Πήρε τη θέση του δίπλα σε "έργα τέχνης" που μου έχουν δωθεί ως δώρα από σημαντικά πρόσωπα της ζωής μου! spread the love people"

3 comments:

Νίκη said...

ΌΜΟΡΦΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΆΚΙ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΌ ΠΟΛΎ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΜΕΡΟΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΜΕ ΤΈΤΟΙΑ ΘΕΑ...

half faced said...

και τυχερη και εγω που εχω τετοιους φιλους! :)

Kiki said...

Μοιάζει να ξεπήδησε από το τοπίο του πίνακα και να αποφάσισε μόνο του που πρέπει να σταθεί!!! Πιστεύω ότι έκανε την πιο σωστή επιλογή!!!
Μια γλυκιά καλημέρα από εμένα!

Post a Comment